FYYYYFAAN!!

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article3857399.ab
VILKA JÄVLA IDIOTER!!!
Nåt bättre sätt än att skjuta små oskyldiga grisar måste det väl finnas. JÄVLA IDIOTER! Jag tycker förövrigt att det svenska försvaret känns extremt jävla överflödigt, då det antagligen inte kommer bli krig, och alla dessa miljoner människor som gjort/gör lumpen osv, dom kommer aldrig behöva använda sina kunskaper. Visst, dom får ett minne för livet, å vissa tycker det är kul. Men finns det inte bättre ställen att placera pengarna på? Och om dom nu måste lägga ner alla dessa pengar på försvaret, se till att inte skjuta små oskyldiga grisar då. Då kan dom nog göra nån slags låtsasmänniska att träna på istället. USCH!!! Hur är man funtad som människa om man går med på att provskjuta levande djur? Aldrig i hela mitt liv att jag skulle gå med på att göra det, även om jag gjorde lumpen och någon påstog att jag var tvungen. Big no no.
Dom skjuter grisarna, försöker rädda livet på dom, och sen avlivas dom och bränns upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0