G Shock!

Jag vet vad jag önskar mig i julklapp. Den här pärlan.


Ska ju bara köpa julklappar till barnen i släkten, alltså ska jag heller inte få några julklappar. Men jag har hittat en perfekt och dyr present till Fredrik som är för bra för att låta bli. Så därför hoppas jag att jag kommer få den här :)
Han har en sån fast svart, som han fick i konfirmationspresent när han va 15 om ja inte minns fel, och jag har aldrig riktigt gillat den. Men så såg jag den i rosa, och vips så är den plötsligt sjukt snygg. Så den håller jag tummarna för att Fredrik ger mig. Jossan, om jag känner dig rätt så kommer du önska dig en likadan, visst då?

Kommentarer
Postat av: Jossan

Självklart hahaa :P

2008-11-29 @ 22:13:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0