Heldag i STHLM

Nu är vi hemma efter en heldag i Sthlm som avslutades med en god drink på KB.
Jag och Sune tog tiotåget till Sthlm och träffade Cajsa. Det var ett kärt återseende, va länge sen. Vi shoppade lite å fikade sen skulle Cajsa bort på jobbintervju. Sune fick ett par grymma jeans av Cajsa i namnsdag/julpresent. Från H&M, de e typ en ripoff på G-star. Sen fick han ett par jeans å en hoodie av mig, och dom jeansen e typ en ripoff på Artful Dodger. Haha, kul att dom där kedjorna kan komma på egna idéer, dom bara snor andras. Men det funkar för Sune. När Cajsa drog mötte vi upp min mamma och fortsatte shoppa. Dom hade 30% på allt på Cubus, så ja handlade upp mig på tshirts å linnen. Sune fick ett par pyjamaser. Sen tänkte vi gå till andra Cubus som bara e barnkläder, men den fanns inte kvar. Vi tog tjugo i sjutåget tillbaka till Uppsala och mötte upp Jossan å pappa på KB och tog som sagt en god drink. Sen gick ja å Sune till bussen och nu är vi äntligen hemma. Sune somnade precis innan vi var hemma å vaknade 30 sekunder efter. Men jag fick honom att somna om till slut.

Imårrn ska ja ta bilder på Sune i hans nya snygga kläder så ska ni få se.

SOV GOTT!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0