huliganen vägrar

Nu har jag försökt få Sune att somna flera ggr, men han vägrar. Han sätter sig upp i sängen och börjar busa och klättra runt. Den lilla huliganen. Så nu gav jag upp, nu får han springa lite i gåstolen och trötta ut sig innan nästa försök. Han somnade till i typ 1 minut, men sen slog han upp ögonen och var klarvaken igen. Förstår inte hur han orkar va vaken så länge. Kl är 23.34 och jag börjar bli trött. Men mest hungrig. Har ätit en gång idag, å då åt ja bara lite för maten blev inge god. Skulle göra ost å skinksås med pasta, men såsen ville inte gegga ihop sig, hade gratängost, och den bara blev ostklumpar av, smälte liksom inte tillräckligt. Så ja slängde in allt i ugnen så blev det typ en spaghettigratäng. Men det va inge gott. Fredrik å Sune gillade det, men inte jag. Så nu sitter ja här tom i magen å önskar att kylen va full av goda grejer istället för att den ekar tomt.

Nu sitter Sune framför tvn å klappar händerna. Skitungen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0