Ior har vart på Ikea.

Idag har vi vart en sväng på Ikea, och sen gränby. Men när vi kom till gränby så plingade en påminnelse på min mobil att reprisen av hemmafruarna börjar om tjugo minuter (ja missade sist eftersom ja va på sjukhuset med sune) och då blev det bråttom. Vi köpte det vi skulle å åkte sen till mamma å pappa för en fars dagmiddag som var väldigt god.
Sune spelade fotboll och asgarvade under tiden. Sunny is back!! Han har bara vart lite gnällig ikväll, mest glad. Nu sover han som en stock, helt slut efter allt spelande.

Han hade sina bästa kläder idag, se själva:

Sune vid sin Oboyfrukost.

















Jag trodde att jag skulle slippa betala på Ikea för Sune va så söt, dom borde blivit helcharmade. Men det funkade tydligen inte så. Men mitt hjärta har han vunnit för länge sen.

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Vart har du hittat den Ior-dräkten? Den var ju bara så söt. Nog för att min son är lite för stor men ändå.

2008-11-11 @ 15:44:56
URL: http://blogg.edw.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0