Nu jäklart e ja slut i huvet.

Nu har ja suttit ett par timmar å ritat och måttsatt min barnkollektion. Min nya idé är ett märke där jag ska göra barnkläder. Det är ett så jävla bra namn, så jag kan inte avslöja det förrän det är reggat. Men kollektionen är nu mailad till en fabrik i kina, så får vi se hur det fortsätter. Ska få pris på provkollektion till en början. Hoppas att det kan bli nåt.

Ja kan knappt tänka för min hjärna e så trött nu. Så det blir nog till att krypa ner i sängen nu. SOV GOTT PÅ ER!

Visst ja, hade rekordmånga unika besökare idag tror jag. 54 stycken. Inte illa. Jag antar att det är sötsune som lockar er :)

Kommentarer
Postat av: Gubben

Barnkollektion. Du är tokig. Men det ligger kanske i släkten.

2008-11-12 @ 13:20:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0