ont i magen.

Jag tror Sune har ont i magen. Han har skrikit till å bökat runt säkert 50 ggr i natt, men han har inte vaknat varje gång utan sovit vidare när han skrikit klart. Skönt för honom. Jag har såklart inte kunnat somna om på en gång, men det gör mig mindre.
Nu när han sover som bäst, vilket han alltid gör på morgonen, så är jag pigg, eller inte pigg, men totalt o-trött iaf.
Hoppas att han är bättre i magen idag, ja har fått i honom en flaska välling under natten. Jag måste ner på stan och möta en tjej å lämna kläder samt posta några ordrar. Så jag hoppas att han är bättre i magen. Komma ut mår han ju bara bättre av iaf. Men smittar det? I så fall borde väl vi ha blivit sjuka... Han får väl sitta för sig själv om vi går ut, han behöver ju inte pussas med folk vi möter.

Nu ska jag försöka hitta nya påsar på Tradera som ja kan skicka kläderna i. Gulpåsarna jag skickat i nu köpte jag via tradera.

Nu ska jag ta mig en tallrik Sheperds paj (hur det stavas har jag inte en aning om) som jag gjorde igår men inte var nå sugen på då. Men nu så.


Kommentarer
Postat av: Gubben

Shepherds Pie!

2008-11-05 @ 10:33:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0