Pissväder

Halloj!
Sune sitter och leker på golvet efter en rätt så bra natt. Bara ätit en gång och vart hysterisk en gång, i samma veva som maten. Sen en massa napp-instpooningar, men bra mkt mindre än vanligt iaf. Skönt!
Mindre skönt var att han somnade halv tolv. Jag var så extremt trött i kroppen igårkväll, kände nästan inte mina ben för dom va så trötta. Hade gått ett långvarv i stabby, sen ner på stan och käkat julbord hos mamma, hon gjorde ett repotage till Aftonbladet och maten är ju dumt att kasta, så de blev lite julfest, sen skulle jag ta bussen hem. Men den där JÄVLA idiotbussen åkte när ja stog utanför dörren, så sprang jag till bussen bakom för den går ganska nära hem oxå, han gjorde samma sak och FLINADE åt mig. Jävla paddor. Jag ringde till Upplysningen å va asförbannad, men hon kunde inte göra nåt, och sa åt mig att gå till Upplysningen nere på stan idag, men jag tänker verkligen inte ta en promenad ner i det här pissvädret, de spöregnar ju. Och åka buss tänker jag minsann inte göra. Betala 20kr för att åka dit och bråka om att ja ska ha tillbaka pengarna för biljetten ja aldrig fick åka för igår. Men jag ska skriva ett jävligt argt brev, och gå till upplysningen så fort vädret är bättre. Jag ska ha kompensation för att ja fick gå hem i mörkret med en hysterisk unge. Hade vi fått åka med bussen hade vi vart hemma på knappt 10minuter och sune hade kunnat sitta i mitt knä istället för att ja fick släpa honom gåendes. Kan oxå tillägga att trafikljusen som var två meter framför busshållplatsen såklart var röda, så när han åkt stog han ändå kvar två meter framför å väntade på grönt, så han hade inte förlorat en enda jävla sekund på att släppa in mig. IDIOTBUSSGUBBAR!!!!!!!!!!!!!!!!!! Morfar, du får komma å köra buss här och lära dom lite vätt!!!
De va en jättegullig liten kille som körde bussen förra veckan, ung, han stannade vid övergångsställen och körde jätteförsiktigt, så jag gick fram å berömde honom innan vi gick av. Han verkade bli glad.

Nu ska ja passa rumphopparen som håller på att knalla runt soffan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0