Rekord!

Nu så, ganska precis kl 01.00 somnade Herr Speedo efter en lång kamp. Det är hans rekord, har vart runt tolv han somnat senaste veckan, men nu jäklar slog han på stort och drog över en timme. Han hoppade runt som en tok i sängen å garvade hela tiden, till slut somnade han in till en Daniel Lemmalåt med huvet på min rygg när ja låg breve honom på mage. Han somnade in djupt på en gång så ja lyckades till å med få över honom i hans säng utan att han vaknade. Men självklart somnade han lagom tills min trötthet hade gått över. Så här sitter jag. Tänkte att ja skulle svara på lite mail som ja inte hunnit med under dagen, men min skitmail säger att ja har skickat för många mail idag, så mina utgående meddelanden är spärrade pga att ja inte ska kunna skicka spam. Idioter! Ja har skickat massa mail idag till olika barnbutiker och kollat intresset för glasflaskorna ja tänkte importera. Skickade ganska sent, när de flestas arbetsdag var över, men jag har ändå fått några intressanta svar redan. Så håll tummarna för att de kan bli nåt.
Jag filmade Sune när han var  som mest speedad ikväll, ska försöka hinna lägga upp det imårrn så ni får se huliganen in action. Det går ju inte att låta bli att skratta åt honom heller, han är ju skitrolig. Han slog mig i ansiktet, så sa jag åt honom bestämt att "nej, klappa fint". Då blev han tyst, tittar på mig, och börjar garva. Haha, ja då är det inte annat att göra än att skratta med, försökte verkligen hålla mig men de va hopplöst. Sune kommer komma undan med alla sina bus med hjälp av sitt underbara skratt, vem kan motstå det liksom?!

Gick inge bra att få nåt i magen. De blev ett halv glas saftsoppa och 7 stycken Pringleschips. Jippi.

Nä, ska man tvinga sig till sömns nu kanske...

Kommentarer
Postat av: Mari

Förstår inte va de e med pojkarna... Hampus e exakt lika dan!men igår så somna han 11 ist för 12!jippi!men fortfarnde sen för dom så!kraaaaaaaaam

2008-11-19 @ 09:16:43
URL: http://marilundin.blogg.se/nyhar
Postat av: Lovisa

SV: Åh :) Tack så mycket! Vad glad jag blir.

2008-11-19 @ 15:12:26
URL: http://francesbean.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0