Så kan det gå...

Fredrik och jag har senaste tiden bråkat om allt och inget. Och nu har vi bestämt oss. Vi ska inte vara tillsammans längre. Det känns rätt för oss båda. Vi måste bort från varann innan vi slår ihjäl varann. Problemet är att jag mår konstant illa och har ont i magen och är ledsen när jag tänker på att jag inte kommer få ha Sune varje dag, det dödar mig. Jag vill inte vara utan honom en sekund. Har innan det här haft ångest över då han ska börja på dagis och man ska va borta från honom hela dagen. Och nu kommer det antagligen bli hela veckor utan honom. Det vet jag inte alls hur jag ska klara. Sen att jag inte har ett jobb gör ju inget enklare heller.
Fredrik ska iaf titta på en lägenhet imårrn, jag stannar i den här tills jag hittar nåt mer passande. Jag vill ha en uteplats så Sune kan få sig en liten gräsmatta och kanske en kattunge eller så. Vill att han ska få ett djur att växa upp med. Vi var på julmarknad på St Erikstorg idag, där fanns det en åsna, en gigantisk häst, en mellanhäst och en pytteliten. Sune var imponerad. Och han älskar hundar. Han har en stor schäferhund (gosedjur) och när ja frågar vart vovven är hoppar han till den. Min älskling.

Nu ska ja vila lite i soffan. Fredrik å Sune sover.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0