Samtal från Bryssel!

Stog å lagade mat nyss, och då ringer först en kille från ett företag jag sökt jobb hos, och vill att jag ska komma på intromöte. Dock hade det blivit nån miss, så det var inte i Uppsala utan Stockholm. Så jag får se hur jag ska göra med det. Direkt efter ringer en trevlig tjej från Bryssel och säger att jag är nominerad till nån slags Årets entreprenör i Europa. Va tydligen totalt max 30 personer nominerade från hela Europa och jag var en av dom. Vad jag förstog så ringde hon från Ung Företagsamhet, och nomineringen var för dom som drivit UF i skolan och sen fortsatt med företagandet efteråt. Tack den som nominerat mig, vem det nu kan vara. Vart tvungen att prata engelska, vilket är rätt jobbigt från början, och med en skrikandes Sune i bakgrunden blev jag inte mindre stressad, så ja lät väl som en riktigt idiot, men hon var snäll ändå. Dom skulle göra nån slags broshyr om alla nominerade så ja skulle maila iväg bild å lite mer info, så nu väntar jag bara på hennes mail som jag skulle svara på direkt.

Nu ska ja röra om i grytan innan mailet måste besvaras!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0