Skitnatt.

Inatt blev de inte mkt sammanhängade sömna. Jag var uppe minst en gång per timme och böt blöja på lilla skrutten. Han spydde flertal ggr och sov dåligt. Förutom på morgontimmarna, mellan åtta och halv elva sov han bra.
Nu ligger han och myser med sin pappa i soffan och kollar på tv. Det är mysigt när han är så lugnt och gosig, men de e tråkigt att han inte är lika glad som vanligt. Även att han blir glad så blir han inte glad på samma sätt, han ler lite bara, sen orkar han inte mer. Men när mamma kom förbi i morse och hämtade bilnyckeln, då skrattade han lite iaf, men inte lika mkt som vanligt. Men han är ändå piggare än igår och hittills idag har magen inte tömt sig lika mycket.

Jag kan inte sluta tänka på lägenheten. GUD VAD JAG VILL HA DEN!!! Tänkt om man skulle vinna pengar till kontantinsatsen iaf, vad mycket enklare allt skulle bli.

Nu ska ja fundera lite på hur jag ska göra med utförsäljning, om ja ska ha en sån nere på stan nu vid löning...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0