Starsky and Hutch

Det var jättekul när Tina och co var här. Sune hade jättekul med både Oliver och Dundee. Han skröt en del med att stå helt själv utan stöd rätt långa perioder. Duktiga älsklingen. Han asgarvade när Dundee tvättade hans fötter och kinder.

Nu är det min ÄLSKADE ÄLSKADE film Starsky and Hutch på tv. Den är så otroligt jävla bra. Men jag har sett den så många ggr så ljudet räcker, ja passar på att kolla alla internetgrejer samtidigt så länge Sune är med Fredrik. Njuta maximalt av den korta studen vuxenfrihet haha.

Sune har för övrigt vart skitduktik idag, som vanligt. Han har bara sovit pyttekorta stunder, typ 2X15 minuter. Men ändå är han världens snällaste och gladaste. Han e lite sur nu, Fredrik håller på att få honom att sova, och då måste man såklart va lite tjurig, men det är helt överkomligt. Sune är verkligen världens coolaste bebis. Men det är väl inte så konstigt, han har ju världens coolaste mamma. På mässan fanns det "föräldra coacher", man fick prata med dom, så man fick tips och råd om hur man kunde bli den förälder man ville vara. Då tänkte jag att, om jag skulle vilja vara på ett annat sätt, då är det väl bara att bli så? Vet man vad man vill ändra på är det ju bara att ändra. Jag skulle faktiskt ärligt talat inte vilja vara på ett annat sätt, jag är jävligt nöjd över hur jag tar hand om Sune. Det enda jag är missnöjd över är mitt shoppingberoende som ibland går över styr och inte går att kontrollera, samtidigt som det ju är kul att handla, och jag tycker om att ge presenter både till Sune och andra.

Nu ska ja kolla över ordrarna som ska packas och postas imårrn, det kommer en del ordrar nu när det är så snuskigt billigt. Det börjad till å med ta slut i vissa storlekar. Så surfa in nu och handla lite innan det är helt slut. GÖR DET NU, BUMMS!!!
www.marysoul.com



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0