Sunes första besök på barnakuten.

Puh. Har precis kommit hem. Sune har haft diarré hela gårdagen och hela idag. Han har vart gnällig och hängig och det har varket gått att få i honom vätska eller mat. När det kom ett stort lass svart bajs blev ja lite orolig och ringde sjukupplysningen som frågade hur mkt vätska han fått i sig och tyckte därefter att ja skulle åka till sjukhuset. Sunes farmor va snäll och sjussade och sällskapade. Fick vänta ett tag men ändå inte överdrivet länge innan vi fick komma in. Kommer in till en jävla surkärring som tycker att ja e den sämsta mamman i hela världen. Hon klagade typ på allt, att Sune va röd i stjärten (han har diarré, hur fan tror hon att hans stjärt ska se ut?), hon klagade på att han fått äta lite blåbärspuré, vilket doktorn sen inte hade nåt emot. Hon sa att ja skulle ge honom majsvälling, men inte förrän diarrén va slut, först skulle han få nån annan extra mild. Doktorn sa sen att majsvälling på en gång blir skitbra. Doktorn trodde för övrigt att Eva var min mamma, och eftersom ja va så ung så bodde jag antagligen hemma hos henne. Så jag antar att han tog för givet att jag var ensamstående oxå. Men jag klargjorde att jag bor med min jobbande fästman. Doktorn var för övrigt väldigt impad av min Sunetatuering.
Hur som helst, Sune mår bra. Han väger 10.790 kg. Stora killen. Jag ska fortsätta att mata så mkt jag kan, få i honom lite i taget och ofta. Det är nån virusinfektion som satt sig i tarmen, INTE TÄNDER!!!!!!!!!!!!!! Ja e helt emot att alla skyller allt på tänderna, så fort det är nåt fel så är det tänderna. Men icke, det är inte hans tänder som gett honom en virusinfektion i tarmen, utan han råkade bara få tänder först, och sen infektion.
Doktorn tyckte att Sune var en charmig unge, och jag kan inte annat än att hålla med. Han är världens bästa. Han va hängig innan vi åkte, men så fort han kommer ut bland folk å lite ny miljö så blir han kalasglad och vill bara busa. Min älskade lilla sjuksune.

Nu ska ja dricka upp min saftsoppa (jag är låg) och sen ska jag nog krypa ner till sune. Jag missade för övrigt hemmafruarna som jag sett fram mot en hel vecka. Måste kolla upp när reprisen är.

Skeppohoj!

Visst ja! Vi kollade på en lägenhet i Stabby idag, väldigt fin, eller med enkla medel kan den bli väldigt fin, den är helt ok nu. Får se hur budgivningen artar sig, antar att mäklaren ringer imårrn. Fan vad underbart det skulle vara med ett eget ordentligt hem. Sune ska få ett asballt djungelrum.

Kommentarer
Postat av: Freddie

"Han väger 10.790 kg. Stora killen" hmm... ja det var ganska mycket det =)

2008-11-05 @ 08:03:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0