Typiskt

Det är så typiskt. Kl 04.00 vaknade Sune och var jätteledsen, det tog en stund innan vi fick honom att somna om, och självklart var jag klarvaken när han väl sov igen. Så nu i en och en halv timme har jag legat och försökt omna om, utan resultat. Jag är pigg som en mört och lagom irriterad eftersom jag ska upp om en on och en halv timme. Då ska jag till John Bauergymnasiet och berätta om Marysoul så att deras entreprenörelever kan göra en marknadsföringskampanj om Marysoul som jag sen ska bedöma. Det ska bli spännande att komma dit, samtidigt som jag hatar att prata inför folk och är lagom nervös inför det, och därför hade lite sömn suttit bra. Men så blev det ju inte. Har ingen aning om hur lång tid det tar att cykla dit, men jag hoppas att jag hinner på en halvtimme.

Ja e lite låg nu oxå, så ja ska dricka lite fruktsoppa och sen lägga mig på soffan och blunda i en timme iaf, så är jag kanske lite pigg när jag väl ska upp efter fem timmars sömn.

Självklart måste jag tänka på alla möjliga problem som inte går att lösas för tillfället nu när ja inte kan sova, så att ja får lagom mkt huvudvärk dagen till ära oxå. Skit oxå.

Nytt försök, nu ska ja vila.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0