YIPPIE!!

Nu har jag hittat drömlägenheten. Tänkte häromdagen på att man skulle vilja ha ett så stort badrum att man får plats med både dusch och jacuzzi. Vips! Så kom det upp en sån bild. Sen tänkte jag att ja vill ha en kyl/frys i silver (rostfritt som det kanske kallas) med sån här lyx så man kan ta vatten/is från utsidan bara genom att trycka på en knapt. Trolleritrollera. Så kom det en sån bild oxå. Då tänkte jag att har man en sån här lägenhet klarar vi oss utan uteplats. Men vad tror ni kommande bild visar? Jo, en uteplats med både veranda och egen gräsplätt. Shitpomfritt. Den ska vi ha. Ligger i löten. 1195000. Småpotatis. Eller inte. Ja mailade Nordea nyss å bad om att få komma å snacka lån, så får vi se om det funkar bättre där. Handelsbanken kom vi iförsig fram till en hyffsad lösning med. Men de är väl kanske bra att kolla med flera banker, dom verkar ju tycka lite olika. Hoppas min gamla kompis mamma jobbar kvar, ja frågade efter henne i mailet iaf. Bra om man kommer till nån som e snäll.
Nu behöver ja bara övertala Fredrik om att löten är helt okej ställe att bo på. Men när han ser hur fin lägenheten är tror jag inte att han bangar, för den är killing. JAG VILL HA!! Det är nog faktiskt den bästa lägenhet jag nånsin sett. Inget behöver ändras, allt är redan perfekt. Det är bara flytta in oss som fattas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0