6 år.

Idag är det sex år sedan jag och Freddieboy blev tillsammans. Det firades med en sväng till Gränby centreum innan Fredrik skulle till jobbet. Yippie!! Vi ska ta igen det en annan dag när han är ledig.

Idag har ja vart å fikat med Bea, gick en sväng till marknaden på Vaksala torg, men det var proppfullt av pensionärern som inte kunde flytta på sig, utan skulle gå överallt i vägen, så det va ingen höjdare att ta sig fram med barnvagn där, så vi gav upp och det blev fika istället. Men inget onyttigt. Idag börjar mitt nya liv. Jag ska till en början va utan godis å kakor i en månad, så får vi se hur det blir sen. Har haft sjuk huvudverk idag, kanske beror på ett icke-kak-intag eller kanske på nåt annat. Jag har iaf inte köpt nåt onyttigt idag och det känns bra. Jag har ätit frukost, lunch, middag och mellanmål. Jag ska alltså få in rutiner på den här månaden oxå, för det är vi askassa på. Havregrynsgröt blir det till fruskost varje dag nu. Yippie. Men ja åt precis en tallrik med väldigt god wok, så det jämnar ut den tråkiga frukosten. Har köpt gurka och dip oxå som ja kanske ska fixa sen om ja orkar. Annars finns en stor påse mandariner.

Jag var till Polisstationen idag och frågade om dom fått in min plånbok. Det hade dom såklart inte. Jävla skit. Har ingen aning om vart den kan va, ja trodde att den skulle ligga hemma nånstans och har inte brytt mig värst mkt om att leta efter den förrän igår, och här var den ju inte. Så den har vart ute på vift typ en vecka nu. Inte bra. Jag har inte spärrat korten, för så fort jag gör det kommer jag hitta plånboken. Men det börjar kännas som att de kanske är läge att görat.  Ingen som handlat på kortet än iaf, kollade intenetbanken nyss. Det finns iförsig inte mkt att handla för, så det var ju inte det bästa fyndet för den som hittat den men inte lämnat in till polisen. Men jag har aldrig någonsin tappat bort varken mobil nycklar eller plånbok, men nångång ska väl va den första. Men det känns skitkonstigt, för det är ju inget som händer mig, och plånboken är så stor, så ja borde märkt om ja tappat den. Min älskade Tripple Five Soul plånbok i jeans. Vart är du någonstans?

Nu ska ja kolla vidare på 2½ män (så jävla bra) sen blir det Sjukhuset.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0