Back in U-town!

Hej hej hallå!
 Kom hem för ett par timmar sen. Har städat lite och skruvat ihop Sunes nya leksak som vi handlade i Bengtsfors. Det har vart en helg full av bilkörande, typ 4 timmar per dag, men det har ändå vart mysigt och värt. Jag är ännu mer hussugen nu efter att ha vart hos farfar i hans fina hus. Jag hoppas verkligen att de kan bli nåt av huset vi ska titta på den 18e. Men Fredrik håller inte med mig. Hade jag haft råd själv hade ja köpt det ändå, men så rik blir man inte på att va mammaledig tyvärr.

Igår var vi hos pappas farmor Rut och tog 5-generationsbild. Det kom en fotograf. Men Fredrik lekte också fotograf, så ni får ett smakprov här.

Dom som är på bilden är Sune x 2, pappa Andreas, gammelfarmor Rut och så jag.


Rut hade bundit en fin krans till Sune som satt på dörren.


Här är en bild på min farfar Sune när han var 11 månader. Så himla söt!!


Rut ligger inte på latsidan, hon hade såklart bakat massa gott fikabröd åt oss.



Sen fick Sune en present av Rut, det var en pekbok som han tyckte var extremt rolig, skrattade som en tok åt den hela tiden, sen fick han en sångbok och en superfin teckning som hon målat.

Vi har helt enkelt haft en bra helg, blivit bjudna på massa god mat och åkt alldeles för mkt bil. Nu vill ja inte långåka bil på ett väldigt långt tag igen. Usch!

Nu ska ja försöka trolla fram nåt att äta ur våran tomma kyl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0