Banken!

Inatt har Sune vart extremt gnällig. ja försökte få honom att sova i sin säng, för att ja skulle kunna få plats i sängen. Annars när vi sover alla tre i den när Fredrik inte jobbar, så ligger jag och balanserar ute på kanten. Och jag överdriver inte. Det är så. Vaknar många gånger av att jag är på väg ner på golvet. Fram till klockan tre gick jag upp säkert 25-30. Gick upp hela tiden. Sen blev ja så irriterad, så han fick sova brevid mig istället, vilket resulterade i att han sov bättre, vaknade bara några gånger till. Men ja sov skitkontigt och har superont i nacken nu. Jag hoppades på en sovmorgon, så ja sa åt Fredrik att han fick ta Sune. Men när Sune vill upp så slår han migg i ansiktet å rycker i håret, så ja vaknade ju endå, men sa åt Fredrik att gå upp. Sen kunde ja ju inte somna om såklart eftersom han inte va tyst ute i vardagsrummet. Så där rök den sovmorgonen. Den hade vart välbehövd. En annan gång kanske.

Vi ska till banken kl två och ansöka om lånelöfte. Hoppas hoppas det kan gå. Det känns inte som att det är så stor chans. Men man vet ju aldrig. Vi åkte ut å tittade på huset från utsidan igår. Det är ju typ mitt ute i skogen, men det var väldigt fint, och bussen går ju precis nära. Ikväll är det visning på huset i Gamla Uppsala, så vi tar oss nog en titt på det också.

Nu ska ja göra iordning en budgtet som vi ska ha med till banken, och sen ska vi fixa lite inför UF-kickoffen ja ska va med på, på måndag. Jag köpte en manlig skyltdocka på tradera igår. Den ska komma imårrn. Så vi får hoppas att det blir så. Så att den hinner dyka upp. För ja ska ställa ut två dockor på kickoffen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0