Bättre!

Idag är tanden nästan helt bra. Så nu kan ja skita i tandläkartiden! Wee!!

Idag fick jag nästan våran badrumsdörr i huvet. Ja gick ut med tvätten mot vardagsrummet, och då lossnade den å föll precis bakom mig, in i symaskinen som stog där som slog hål på dörren. Ja ringde jouren för att anmäla, så ja inte blir ersättningsskyldig, för de va inte mitt fel att den föll, den valde själv att falla. Jag skulle återkomma på måndag, för det var inte så akut att dom kunde fixa nu. Han trodde att vi skulle överleva utan toadörr ett par dagar.

Bea va här nyss, vi käkade mat och kladdkaka. Elton va superledsen, ville inte komma till ro å sova, så dom gav upp efter ett tag å åkte hem. Sune var ju så en period runt 6 månader oxå, vägrade slappna av. Inge kul alls. Vi hann iaf dra ihop sköna planer om en gård som är till salu i Börje, det är stall å ladugård å grejer. Så vi tänkte att våra män kan fortsätta med sina jobb, så startar vi en bondgård. Det blir skitbra. Hundkennel oxå, så att vi får in lite extra pengar. De skulle va kul. Jag vill ha massa djur. Å ja å fredrik har bråkat om hund idag igen. Ja vill verkligen ha en Basset inom en relativt snar framtid, men Fredrik är totalt emot det. Skittrist. Jag tror att en Basset med namnet kompis skulle passa perfekt in i våran lilla familj.

Sune har precis somnat. Skönt. Ja har vart extremt trött idag, så de känns bra att få slappna av lite nu innan ja ska sova. Kollar lite halvt på Beck på TV4+.

Imårrn ska ja, Bea å Tina på loppis, alla ska försöka slippa ta med kidsen, så vi kan leta fynd på riktigt, haha. De e kul med loppis.

Nu ska ja återgå till filmen. So long!

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Även om det känns bättre i tanden så är mitt tips att gå till tandläkaren idag. Jag gjorde samma sak och det slutade med rotfyllning och lite över 5000 kr fattigare.

2008-10-19 @ 18:54:29
URL: http://blogg.edw.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0