Cyklandet är inte på min sida!

Puh, har precis kommit hem. Är helt svettig efter en promenad med en ledsen bebis. Har vart hos mamma å pappa ikväll. Käkat middag å kollat Idol. Loulou är fortfarande bäst. Va på stan tidigare idag oxå, mest på Port22 som vanligt. Sune fick åka cykelvagnen, vilket han gillar. Cykeln lämnades in och punkalagades, och jag tänkte cykla hem ikväll. Va ute å provcyklade utan Sune en säng tidigare. Pappa hängde med ner å sänkte sadeln så det blev bra, och sen skulle bara dom nyköpta lysena på. Självklart var det inga batterier med, och stackar jag fick gå hem. Inget cyklande idag heller alltså. Surt. Men vem vet, imårrn kanske.

Imårrn ska vi gå en sväng på Vaksala torg, sen ska jag, mamma och Sune gå till min morfar faster och hälsa på. Det var alldeles för många år sen, och hon börjar bli gammal. Kul att låta henne träffa Sune, man vet ju inte hur länge hon finns kvar. Sist jag träffade henne var när ja gick i sexan tror jag. Jag å en kompis köpte semlor å gick dit å åt med henne, hon blev superglad. Hoppas hon blir lika glad imårrn. Det ska bli kul.

Nu ska ja kolla hemnet ordentligt, för de har ja inte gjort idag. Kollade en snabbis hos mamma bara, och hittade en bra lägenhet i Luthagen som kan va nåt. Men ja måste kolla noggrannare.

Tack å hej, leverpastej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0