Dålig planering

Sitter med hårfärg i skallen som ska sitta 20 minuter, och om 25 minuter kommer en tjej å ska köpa jeans. Dålig tajming av mig där. Trodde att färgen skulle sitta 10minuter bara. Men ja e bra på att skynda, så det ska nog gå bra.
Sune sov skitdåligt i natt igen, borde ju blir bättre å bättre, inte sämre å sämre.. Sen vaknade han kl åtta, så nu ligger han å sover med Fredrik igen. Eller Fredrik försöker få honom att sova, han är övertrött å gnällig.

Vilket jävla skitväder det är, ja å Tina ska ner på stan en sväng, vi kommer bli genomblöta. Hoppas verkligen att det blir uppehåll ikväll.

Nu måste ja skynda mig.

Kommentarer
Postat av: mary-mar

jag mosade soppan med aaaaasset! ;) höhö, eller jag tog typ en slev. va rätt jobbigt men värt det, soppan blev asgod.



vad har du färgat för färg egentligen? jag sitter och håller på mocha med ljusa slingor, men vettefan om det är nått för mig. gosh..

2008-10-31 @ 12:18:39
URL: http://somethingaboutmaary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0