Grattis Birgit!!

Idag har min älskade älskade mormor namnsdag. Birgit, grattis!!!! Jag har suttit å letat igenom alla bilder på datorn för att hitta nån bild på mormor med Sune. Men jag hittade inte en enda sån bild. Hittade knappt nå bilder alls på mormor. Bara sånna som är tagna på avstånd, och som inte är särskilt roliga bilder. Det måste det bli ändring på. Har ju bild på nästan alla släktingar med Sune, men inte mormor å morfar. Ni får komma å hälsa på snart så vi får kramas å ta lite kort. Synd att de inte blir nå husköp för våran del, för då hade ni kunnat komma dit å hälsat på och firat en perfekt julafton. Det hade vart så mysigt!

Som ni märker kunde jag inte sova, har legat å vridit mig i sängen ett bra tag men kan inte slappna av som vanligt. Det är väl mig Sune har ärvt sitt betende ifrån, att han inte kan komma till ro. Men så tittade jag på klockan och såg att det ju är måndag nu, och då ville jag bara skriva här och gratulera mormor. Jag slår en signal efter allt imårrn om jag hinner, annars hörs vi en annan dag. Hoppas du får en kanon-dag.
JAG ÄLSKAR OCH SAKNAR DIG!!
Här har vi iaf en bild på vackra dig med Sara och Elliot. Och Elton gömd i vagnen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0