Idag kom den!

Imorse kl tio blev ja väckt av dörrtelefonen. Ja va väldigt låg i blodsockret å förstog inte riktigt vad som hände, men svarade: Jag ska klä på mig så öppnar jag sen. Sprang runt som en dåre å försökte hitta kläder, drog på mig en tröja å öppnade dörren. Kom på sen att jag inte hade byxor på mig, haha. Pinsamt. Det var från DHL, dom levererade cykelvagnen. När blodsockret va uppe igen satte ja ihop cykelkärran helt perfekt, trots en beskrvning på tyska med suddiga bilder. Det gick alltså bra utan den. Så nu är det cykel som är problemet, ja vill ju cykla imårrn men det är punka som inte pappa tror ja kan fixa själv, å han har inte tid förrän söndag. Tråkigt.

Ja å Sune va å fikade med en kompis, och när hon drog kom Fredrik å fortsatte fika med oss. Han va hemma först medans vi fick en ny toadörr fixad. Sen så satt vi på Port22 i rätt många timmar å slöade.

Nu är vi hemma, skittrötta. Fredrik har precis diskat å vi lär väl käka snart. Ja gjorde goda grekiska köttbullar igår, så det blir det idag med.

Idag har både jag och Fredrik vart på hundhumör. Men Fredrik vägrar gå med på en Basset, å ja vägrar Schäfer, så de lär inte bli nån vovve. Men Sune har asgarvat åt hundar idag, han va helt tokig när hundarna vid fiket lekte. Sune är en hundkille.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tur att Sune är hundsugen i alla fall hahahah

2008-10-24 @ 16:25:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0