Jävla Java.

Vi var på Java å käkade nyss, de va mysigt. Men min sista tanke innan vi klev genom dörren va typ "jaha, då kommer man spy i natt då". Och vad tror ni jag har gjort ett par ggr nu? Skit oxå. Ja lyckas alltid bli sjuk av bufféer. Kanske är ett tecken på att man ska låta bli. Dom hade olika bufféer, även sushibuffé. Jag gillar inte sushi, men även om ja gjort de hade ja nog inte käkat de, för de känns inte helt hygieniskt att låta rå fisk ligga framme å bli pissvarma, Men även att ja lät bli den delen så mår ja inge vidare.

Men över till andra bullar. Nu är det TOTAL UTFÖRSÄLJNING på www.marysoul.com. ALLT SKA BORT. DIN hjälp behövs. Så se till att surfa in å shoppa nånting, nåt lär ju passa din smak. Och priserna är snuskigt låga.

Nu ska ja tvätta bort sminket,mascaran har runnit i ansiktet för ja blev tårögd av allt kräkande, sen ska ja nog bädda i soffan så ja får sova för mig själv när ja mår såhär. Synd bara att sängen e så skön å lockar mer än soffan. Vi får se vart ja sover, de e ju några minuter kvar innan ja slocknar.

Eva var här en sväng oxå, de va oxå trevligt. Hon tänkte komma på fredag igen, då ska Fredrik va ensam med Sune för jag, Josse, Bea å Tina ska ut å festa. Det ska bli askul med en riktig tjejkväll. Jag ser verkligen fram emot det.

Kommentarer
Postat av: Gubben

Du skulle frågat pappa först! Till och med korvkiosken runt hörnet är bättre.

2008-10-30 @ 14:37:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0