Nu så..

Det jag satt å pysslade ihop igår var sån här resematstol. Typ Sack n seat som dom kallas när man köper i butik.
Såhär blev resultatet:


Ior fick vara modell för Sune låg å sov när ja tog bilden.



Lite andra bilder från igår:









Sunes farmor har precis vart här å hälsat på å fått sig en försenad födelsedagspresent. Hon har ett hus på gång uppe i norrland, det ska bli kul att hälsa på i så småningom. Jag hittade ett PERFEKT hus idag. Allting är perfekt. Läge, pris, färg, form. ALLT. Men Fredrik höll inte med mig så det får bli ett övertalningsförsök fram till visningsdatumet den 18e. Men det ska fan funka, för jävlar vad bra det kändes. När jag såg det kände jag direkt att det är ju såklart där vi ska bo.

Nu ska jag försöka lägga Sunny så att jag kan packa lite inför Karlstadtrippen imårrn. Ser inte fram mot bilresan. Hoppas Sune samarbetar.


Kommentarer
Postat av: Anonym

fint resultat av åkpåsen ;) du är en händig mamma maria ! även snygg bild på er tillsammans.

2008-10-05 @ 00:21:58
URL: http://metrobloggen.se/ungamamman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0