Som vanligt..

Dom få ggr som Sune sover bra, är det jag som sover dåligt. Jag kan inte somna. Ligger å tänker på massa grejer, bland annat företaget. Och jag har kommit på en idé som vore kul att få fart på. Men det är alldeles för hemligt för att avslöjas. Klockan är halv två, om sex timmar ringer klockan, då ska ja upp å fixa oss i ordning för att möta upp en tjej med en cykel jag ska köpa. Hittade en annons på blocket, och fick pruta ner den rejält, så den slår ja till på. En fin damcykel med växlar. Det känns bättre till cykelkärran, min kronancykel var lite ringrostig kände jag idag när jag provcyklade.

Nu ska ja kolla upp lite grejer på nätet om min nya affärsidé, så får vi se om det blir nåt av med det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0