Sune vägrar sova.

Sune vill inte alls somna. Så jag sitter i sängen, och han sitter breve i sin säng, som nuvera står intill våran utan någon sidovägg på. Han leker med sitt aktivititshus som han fick av sin mormor i Bengtsfors på affären Bergers. Han e så jäkla kvällspigg den lilla skiten.

Idag har vi vart på stan, och jag är så extremt less på att va på stan. De e inge kul längre, men samtidigt finns de inget bättre att göra heller. Men imårrn ska ja å Bea till Thun´s. Ska fråga om Tina ska med oxå. Då blir det lite variation iaf, men allt man kan göra kostar ju pengar. Finns inte ett skit att göra som e gratis. Inget kul iaf. Värdelöst.

På söndag e de visning på trean med uteplats, men ja börjar ångra mig lite. Dels för att det är ett väldigt litet badrum, å ja skulle gärna ha ett medelstort iaf. Sen så är de bara en trea, å ja skulle gärna slå till på en fyra direkt istället. Men man vet ju aldrig hur länge man kan behöva vänta på att hitta en fyra, å de vore trevligt att flytta rätt snart. Så vi får se hur det blir.

Speedade Sune försöker klättra hit å nå datorn istället för sin leksak nu, så ja ska lägga bort den så han får koncentrera sig på att leka med sitt. Han e på spyhumör, å har ju redan spytt ner en telefon för mig. Datorn ska han inte få förstöra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0