Trött!

Imorse kl nio kom UNT hit å intervjuade å tog bilder. Sune fick va med på bild, så hoppas nån av dom bilderna kommer med i tidningen.

Sune sparkade på mig och rullade runt som en tok i sängen i natt, han vägrade sova i sin säng, så ja fick inte många minuters sammanhängande sömn, så idag har jag känns mig som en zombie. Brukar inte va så kinkig när ja får sova dåligt, men idag är jag helt slut. Sune har precis somnat, äntligen. Sista han sov så vaknade han igen vid halv tolv, så i 7½ timme har han vart vaken, vilket man blir ännu tröttare av. Men nu så sover han å ja fick slutföra maten i fred. Skönt. Det blir lax med couscoussallad och basilikacreme. YUMMI.

Om en timme typ kommer de lite folk å ska testa kläder, eller nu ringde en å ställde in pga att de e så halt ute, fullt förståligt, men de skulle komma andra oxå, så vi får se om dom dyker upp.

Jag har fått flera pikar om att Java=magsjuka, så tanken som slog mig innan vi gick in hade slagit en del andra när dom läste att vi skulle dit. Så det lär inte bli Java igen.

Imårrn är det fredag och tjejkväll. Ska bli askul.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej jag har Utmanat dej på min sida.....

2008-10-31 @ 08:28:47
URL: http://babybooo0.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0