TRÖTT!!!

Nu är ja trött som en apa. Det e jobbigt att va igång en heldag när man är vän med att bara hänga med Sune. Började med att vi hämtade dockan, som med min tur såklart var sprucken på axeln och hade flera andra skador. Skittrist att betala så mkt pengar för nåt som e pajj. men jag har precis mailat säljaren så vi får se hur det löser sig.
De va mycket folk på grejen idag, inte så många som uppmärksammade mig, men lite blev det ju iaf. Det var flera roliga föreläsningar.

Mamma skjussade hem mig å vi slängde ner dockorna i källaren, skönt att slippa ha dom i lägenheten. Sen hade ja tio minuter på mig att ta mig till Nelins för att handla. Så svettig å trött skyndade ja dit, blev ännu svettigare av panikhandlingen och kom sen hem ännu mer svettig av att släpat fyra tunga kassar hem. Nu sitter ja här å har extremt ont i fötterna. Ska snart laga mat. Fiskpanetter, potatis å gräddfil blandat med remouladsås. Det är grejer det!

Visst ja, hann med lunch på musikens hus med mamma å pappa. Det var köttbullar, men tyvärr inte så himla goda. Men de va lyxit där, man fick fint bröd, ost, soppa å sallad innan maten. Synd med köttbullarna bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0