YES!

Jag har gått å funderat ett tag på att beställa en grym jacka. Men den fanns bara i Small och Medium, å ja vet ju inte om ja får plats i en medium. Men nu tänkte jag att, vadfan, det får gå. Så loggar jag in å ska beställa, så finns den bara i Small och Large. Så det blev såklart en large. Och en skitsnygg hoodie hittade jag oxå. Försökte få ner en bild på den för att visa, men de gick inte att spara bilder från den sidan. Märken på hoodien är Mishumo. Ingen aning om vad det är för märke, men tröjan va fett snygg iaf.
Jackan ser ut såhär:

Märke: O'Neill

Kommentarer
Postat av: Hanna

Absolut, låter som en bra ide! :) Vi har dock sjukstuga här hemma nu, men till nästa vecka om ni har tid?

2008-10-20 @ 17:30:57
URL: http://hannamariak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0