Yippie!!

Kom precis hem från festen och kollade mailen direkt. Jag vann cykelkärran för 900pix. Fan va sweet!! Så om typ tio dagar kan ja premiärcykla med den. Skitbra!

De va underbart att gå på fest. Sune va snäll å lugn nästan hela tiden. Lite grinig mot slutet, inte så konstigt. Vi gick därifrån strax efter elva, och då har han bara sovit en kvar på eftermiddan och lite på förmiddan idag. Så han va riktigt trött, men ville såklart inte somna för de fanns ju massa roligt folk att busa med istället. Men det va sjukt skönt att träffa mycket folk. Jag är rätt social av mig, men de känns som att de bara blir mindre å mindre folk runt om mig hela tiden, och det är ju nästan aldrig några get togheters, så det här satt fint. Det är det som är största skillnaden mellan mig å Fredrik. Ja älskar att träffa folk, medans Fredrik gärna slipper. Men jag verkligen verkligen älskar det. Jag vill gå på fest igen. Och egentligen ville jag inte gå därifrån men jag höll på att svettas ihjäl i den varma lägenheten med en varm unge som va trött å gnällig i knät. Så ja kände mig tvungen att gå. Men när han höll på att somna i vagnen hann jag tänka att om han somnar nu kan jag ju gå tillbaka. Haha. Men de gjorde jag inte. Träffade på Sunes farmor en sväng utanför henne, såg dom från balkongen så hon kom ner, och de va bra. För då fick ja lite varmvatten till välling, så att Sune kunde somna in, för då hade han vaknat till å blivit ledsen. Men nu sover han som en stock, reagerade inte ens när ja löft över honom i sängen. Lilla plutten. Det var jätteskönt väder ute, superskönt att gå, speciellt efter flera timmar i varma lägenheten. Då känns de befriande med kall frisk luft.

Imårrn ska jag, mamma, Bea och Tina + alla barn, åka ut till Fyris park och gå på loppis. Det blir skoj. Och på måndag är det Ung Företagsamhet som gället, då är Kick offen, och ja ska ställa ut ett par dockor med kläder och dela ut lite visitkort. Det ska bli roligt, träffa massa folk då oxå! Värsta lyxen, haha.

På torsdag är det dags att föreviga Sune på min kropp. Då ska hans vackra tryne gaddas in. Så jag har en rolig vecka framför mig. Fredrik jobbar dock då, så jag hoppas att Sunes mormor inte gör det. Annars får ja trolla fram barnvakt någon annan stans. Cajsa, om du är ledig och har vägarna förbi så är du välkommen att ta hand om plutten, haha.

Nu är det nog god natt för min del. Men ja e så pigg å glad över att ha träffat folk så det känns som att ja inte kommer kunna sova. Haha, snacka om att ja har för lite att göra om dagarna.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej hopp. Jag var på loppis i dag på Fyrispark GRRRRRRRRR!!!!! Tänk om jag vetat att du varit där så kunde vi ha setts????????????????





hahahahaha kram på dig min msn ina[email protected]

2008-10-12 @ 21:12:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0