Det jag trodde var så bra...

Igår när ja kom hem från diabeteslägret (som va grymt men nu orkar ja inte skriva om det) så hade ja fått ett konstigt mail. Det stog kort att Bengt hade dött och att ja borde få veta eftersom dom som hade honom inte sagt det. Det var i vintas.
Ja skrev tillbaka och undrade så klart vad som hänt, vem är han, hur vet han vem jag är, varför har dom inte sagt nåt, hur vet han att dom inte sagt nåt osv.
ja fick ett långt svar att paret tydligen var bedragare, och sen valparna kom förra sommaren hade amy (mamman) och bengt blivit mindre omhändertagna, fick ingen mat, inga promenader, ingenting. Amy och Bengt hade dött instängda i en bil i ett 30 grader varmt garage. Jag är så jävla upprörd nu så ja inte vet vad jag ska ta mig till. Jag trodde verkligen att han hade det bra. Paret hade tydligen flyttat runt sen dess för dom blir utkastade. Tror dom har valparna kvar om ja förstog de rätt, två eller tre valpar. Fyfan vad ja ångrar mig ännu mer att ja inte kämpade för att ha honom kvar. Jag ska fan kämpa för att få nån rätsida på det här, och sånna människor ska aldrig få ha djur. Ja ska slåss för Bengt och hans valpar. Bengt var ju verkligen den finaste i hela världen. Ja vill spola tillbaka tiden.


Kommentarer
Postat av: natalia

Sugen på ny bloggdesign? Gå då in på min blogg, där lägger jag upp designer från ynka 15-40 kr. Vill du kanske ha custom-made? Dom kostar endast 50 kr uppåt. Så titta in!



smartish.blogg.se

2009-08-13 @ 10:14:26
URL: http://smartish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0