Chokladbollar och hundbesök!

Idag har mamma vart här en sväng, då passade ja å fredrik på att slänga skräp från balkongen. Sen kom sunes farmor oxå, tillsammans med en av hennes hundar. Erina. Sune blev jätteglad både över att farmor och vovven kom :) Sune e tokig i hundar och säger bvo bvo istället för vov vov. Han har för övrigt lärt sig ryta som ett lejon oxå, han har en maskeraddräkt som e ett lejon å när han pekar på de brukar ja låta som ett lejon, och nu gör han oxå det.
Han har knallat runt i lägenheten nu när mormor och farmorn åkt. Har gått från vardagsrummet till köket, å runt i hallen å fram å tillbaka, jätteduktig!
Vi bakade chokladbollar medans mamma va kvar oxå. Sune fick såklart hjälpa till :) Ja e på bakhumör å sugen på att baka ännu mera men ja vet inte vad. Igår bakade jag två olika sorters minimuffins, vanilj och nutella. Sen bakade jag tre långpanor med tårtbottnar till tårtan på söndag som ska bli en fotbollsplan eftersom sune älskar fotbollar. Eller bollar över huvud taget. Vi va på Nickis äventyrslek en sväng igåg, han va rädd för allt den här gången och int intresserad av nåt annat än att sitta i mitt knä, men så fick han syn på en boll en bit bort under några dynor, då vågade han sig iväg och hämtade så klart bollen.

Va på bio igår kväll! Yes Man såg vi, de va ja, josse å jonas. Den var skiiiiiiitroligt, skrattade så vi hade ont i magen efter. Ja brukar tycka jim carrey  (ingen aning om ja stavade rätt på hans efternamn där...) är rätt dryg, han blir lätt för mkt, men i den här filmen va han grym!!

Här är lite bilder från dagen!
Den som vill se filmklipp från när han går får fixa facebook å kolla in min sida, där ligger det!


















Sune trodde för övrigt att chokladbollarna han fick va bollar man skulle kasta, så de gjorde han så klart :)

Kommentarer
Postat av: mary

hans röda hår är så sött! jag hoppas att jocke, om några år, kan ge mig en sån där liten rödtott :) haha

2009-02-13 @ 08:28:37
URL: http://somethingaboutmaary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0