Dålig!

Hej!
Har blivit dålig på att uppdatera här, inge kul för tillfället.

Idag har vi vart i Sthlm HELA dagen, åkte kl elva å kom nyss hem. Ja e helt slut! De va ja, Freddie, Sune, Josse å Jonas. Vi hade väldigt trevligt å ja lyckades hitta en hel outfit som ja ska ha på fredag när ja ska på jobbintervju. Dom ringde från ett mkt intressant ställe när vi va i sthlm å ville träffa mig på fredag. Eftersom ja så gärna vill ha det jobbet vill ja inte säga vad det är för då känns de som att de kommer skita sig. Men håll era tummar så hårt de bara går! Nästa vecka ska ja på ett annat jobbmöte också, så nåt av de borde ju bli nåt av iaf. Inget är heltid, så bästa fall en kombo av båda!

Imårrn blir de BVC med Sune, han ska kolla sina ögon. Sen ska vi träffa Bea på Nickis så Sune å Elton får leka av sig lite. Sen ska vi försöka hinna med en fika på Port22, för dom stänger igen på fredag tråkigt nog, så de måste hinnas med en avskedsfika. Känns jättetrist att de ska stänga, har liksom blivit som ett andra hem nästan, stammishaket. Och bäst är de på sommaren när man kan sitta ute på stans mysigaste innergård. Men går de inte tillräckligt bra kan man ju inte fortsätta, men jag kommer sakna Irene big time!

Våran TV är paj, så fixarna kom å hämtade den imorse och den ska va på lagning i en vecka, så de blir till att kolla på lilla tjock-tvn i sovrummet, värdelöst. (i-landsproblem, jag vet) Men ja,  de blir nog till att göra mig en kopp te å slänga mig i sängen nu!

Ska försöka uppdatera med lite bilder imårrn, har många fina ketchupbilder på Sune. Han senaste grej är att han måste äta själv om det ska ätas, och det mesta ska doppas, gärna i ketchup eller annan kladdig sås.

Sune har för övrigt vart extremt snäll och duktig hela dagen idag, inte många gnäll där inte. Han är en grym shopping-unge! Min älskade älskade Sune.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0