En bra dag!

Imorse va ja på intervju. Det var en gruppintervju och vi var 14 personer. Vi skulle intervjua varandra i par och sen berätta för alla andra om den vi intervjuat, varför den sökt till ikea, vad man gör om fem år osv. Jag vill kunna prata inför folk, men jag kan inte. Jag försöker, men det går inte. Jag svimmar nästan och det svartnar för ögonen och ja vill dö, försöker få fram ord men de kommer inget. Glömmer nästan att andas, så ja va tvungen att låtsashosta för att de skulle verka som ja va torr i halsen, dålig undanmanöver som antagligen genomsågs. Ja trodde att de gick åt helvete, och inom tre veckor skulle vi få höra hur de gått. Efter typ två timmar ringde dom och ville ha mig till en personlig intervju på tisdag. SWEET! Så de gick ju rätt bra ändå alltså.

Åkte hem sen och solen sken, vi drog ner på stan och fikade en sista gång på port22. Lite sorgligt! Eller rättare sagt, vi åt först, sen gick vi tillbaka å fikade efter en sväng på stan som resulterade i kläder till Sune för 800 spänn. Och då var de ändå 30% på hela köpet på Lindex och 70% på alla kläder på SKURK. (Finns oxå som webbshopp, så kolla in där om du vill handla grymma kläder billigt som attan)

Sen gick vi hem till mamma och fick oss lite mat. Sen tog vi bilen hem och sunes farmor kom på besök å fikade lite. Sune åt chokladboll, så de såg ut som han ätit och badat i bajs. Så sen fick de bli duschen och nu går han runt i sin nya morgonrock som inhandlades idag.

Nu ska ja lägga upp en massa bilder från senaste veckorna, de får bli facebook eftersom de e så drygt att lägga upp bilder här. Men ni får ett par stycken här och sen länk till facebook-albumet.













MASSA MERA BILDER HÄR:
http://www.facebook.com/album.php?aid=79229&id=619592282&l=77f99

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0