Nu kan han gå!

Sune har gått rätt mkt senaste dagarna, inte mer än typ 7-8 steg åt gången, men han går iaf!!
I förrgår hemma hos mamma släppte han bordet och gick typ 5-6 steg mot fotbollen och sparkade iväg den. Han älskar sina fotbollar och har blivit väldigt duktig på inkast, fast han når inte att få bollen upp över huvet, men de kommer när armarna växt till sig lite.

Han blir skitglad när han märker att han går själv, och det är skitkul att se. Jag längtar till han går ordentligt, då ska ja dra på honom hans nya bruna skinnjacka och sina air max 90s, så ska ja ha min bruna skinnjacka och mina likadans 90s. Då jäklar kommer vi bli coola! :)

Nu ska ja slänga i mig min lunch innan Rune vaknar.


Igår fyllde Fredrik år men eftersom han jobbade blir det tårta ikväll!! Jag funderar på att fuska och ta mig en bit. Det har gått tre veckor utan kolhydrater nu. Har fuskat pyttelite enstaka ggr, men i stort så har de gått kolhydratfritt. Men vikten vill inte samarbeta. Skit. Men grattis igen Freddie! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0