Familjen samlad!

Har precis kommit hem från Möja där hela familjen va samlad. Så här länge har vi inte varit kompletta familjen på superlänge. Pappa jobbade mest tyvärr, men några stunder fick vi. Tex igår när mamma fyllde 45 hade vi en supermysig middag, drack champagne och åt bagarns supergoda jordgubbstårta. Inte en enda present fick mamma. Inte så mkt att välja på där ute på Coop nära och Trålboden. Så de får komma i efterskott. Har haft de väldigt mysigt iaf men nu är de skönt att va hemma igen, med rinnande vatten å nygjord smoothie. Sune är lämnad hon Fredrik, va jättejobbigt den här gången, han va ledsen och klamrade sig fast i mig och slog mig när ja försökte säga hej då. Men till slut gick de bra. Ja önskar att ja fick ha honom hos mig jämt. Även att han har de bra med sin pappa är ja egoistisk och vill ha honom för mig själv. Jämt.

Har laddat upp massa fina bilder från dagarna på möja. kika på länken här: http://www.facebook.com/album.php?aid=106516&id=619592282&l=d0320eedc8

Nu ska ja slänga i en maskin tvätt å sen slöa framför tvn, ja e helt slut efter dagens långa resa. Båtresan är dryg som satan, 3,5 timme och sen tåg på de. Men sune va extremt duktig hela dagen. Världens bästa unge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0