Borta!

Idag kom Sune hem igen, mysigt! Vi åkte till gränby me fredrik en sväng. på vägen i bilen lekte sune me min favvoring som ja fick i konfirmationspresent tror ja de va, av min moster. Ja hann tänkta att gud va ledsen ja skulle bli om ja skulle tappa bort den, för den är så speciell och det är den enda ring ja nånsin tyckt om. Har oftast inte smycken. fick tillbaka den av sune, va inne på gränby ett tag, tillbaka i bilen märker ja att den är borta. SKIT!!!!!! Fan va ledsen ja blev. bara för ja tänkte tanken där innan. typiskt mitt oflyt.

sune fick busa av sig me thomas på systemet iaf, va med honom in i personalrummet ett stund, han tycker om thomas. men de gör väl alla förståss.

Sune va jättetrött nyss å ja gick å la mig me honom å eftersom ja e inne i nån jävla slow-mo perdiod somna ja me, vakna av ån hysteriskt konstig dröm. drömde att ja vakna å gick runt å hela familjen va här, sen drömde ja att ja vakna ur den drömmen å alla gott hem efter att dom käkat värsta middagen där allt stog kvar, sen drömde ja att ja vakna från den å skulle ringa mamma å kolla va som va verkligt, vakna från de me att telefonen va paj. sen vakna ja på riktigt. tror jag. för nu e ja nog vaken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0