En snäll rackare!

Ja hade en femtiolapp i fickan, verkligen den sista sista pengen ja hade. Tog upp ipoden ur fickan när ja kom ut från mamma å pappas port för att hooka in den i vagnen å spela lite john legend så sune snabbt skulle somna. då måste den rackarns femtiolappen flugit ur fick. ja går bort mot statoil, typ kanske 200 meter? jag och avstånd går inte ihop, men nåt sånt. precis när ja ska in på macken kommer en kille i fatt mig och ger mig min peng å säger att ja tappade den där borta. åhhhh va glad ja blev. ja ville verkligen be honom behålla den, men ja behövde köpa smör å bröd. men nu ångrar jag mig. ja borde verkligen ha bett han behålla den. iaf köpt en trisslott åt honom. så nu känner ja mig dum, nu har ja fuckat upp karman. inte konstigt att ja har sånt oflyt jämt. så om nån träffar på killen, han va rätt söt, mjukisbrallor, typ kansek 23-25 år, en svart mössa me texten bad hair day. ge honom mitt nr så ja kan bjuda han på en öl.

sune sover som en stock å ja hoppas han fortsätter me de för snart ska ja oxå sova minsann. imårrn äre daniel lemma, ja måste trolla fram pengar till inträde men de brukar kunna ordnas. ja längtar. ja hoppas vi blir ett stort gäng, verkar som så! härliga tider.

Kommentarer
Postat av: En härlig kille

Hade du bjudit honom på en Trisslott så skulle han bara skrapat fram en miljon och du skulle yxmördat honom, så på sätt och vis kan man säga att du gav honom livets gåva.

2009-11-17 @ 23:46:21
URL: http://enomdan.sagovarld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0