Lena har blivit översocial!

Lena är nu bästa kompis med alla i hushållet, kommer direkt när man ropar på henne å ligger nu i mitt knä å sover. Natten till idag (igår?) sov hon me mig å sune i sängen, vilket mest bara va jobbigt iförsig men ja lät henne göra de ändå.

Har idag hämtat ut träningskort på nautilus som jobbet står för, fett fräsht! Sen kunde ja inte hålla mig. En iphone blev de oxå. Fast än ja tycker den e för stor,klumpig, dryg å touch. Men snygg som satan. Men den e inge kul alls. Kanske kommer in i de, men för tillfället fattar ja noll å tycker mest de e jobbigt att behöva fixa me alla kontakter å imårrn måste ja skriva av kalendern i förra telefonen för å skriva om i nya. De kommer bli mycke mindre sms nu, för touch är ju inte kul nånstans. Min tumme e för tjock för touch tror jag. En vit blev de för övrigt, så klart. Den e snyggast. Sen kan man inte skriva touch utan å titta, å de e fett jobbigt. Ja vill kunna göra vad som helst annat medan ja skriver ett sms, på sonyericsson behöver ja inte tänka utan kan skriva i fickan medan ja står å diskuterar typ pandans utrotning. Men de e slut på de nu, nu blir de till å leva som killarna, en sak i taget!

Sen va ja me sune på stadsbiblioteket på sångstund men de tyckte sune va trist, han verkade inte fatta va fan vi gjorde där så vi gick ut å lekte i lekrummet istället där en liten sofia på knappt två år blev kär i mig, kallade mig mamma å blev helt hysterisk när hennes pappa skulle ta me henne hem, han va helt förvånad för hon brukade tydligen va superblyg. ja hade gärna behållt henne, samma hårfärg som sune, såg ut att kunna vart syskon.

Imårrn ska ja simma! Ska bli väldigt skönt. Eller ja tror ja ska simma, om mamma eller nån kan ta sune under tiden. Beach 2017, here i come! En chokladbit på de.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0