Skönt!

Har stått på Kidz Market hela dagen, e rätt mör nu. Sune va fantastiskt duktig, världens bästa kiddo! Han har hållt igång sen typ åtta i morse, å vart snäll hela dagen på mässan, han fick beröm av dom vid borden runt om att han va så duktig. Han fick sig en dockvagn som han sprang runt me typ hela tiden.
Ja sålde för tre tusen spänn, asskönt, dock inte skönt att sälja några fantastiska sneakers som va bland dom första sune fick, men tyvärr är de räkningar som måste betalas in omgående som fick va viktigare än hans samling. Gjorde på riktigt ont i magen. Inte värt pengarna alls, men nödvändigt. Urk!
Men de va skönt att få lite plats i förrådet. Va typ fyra säckar kläder tror ja, dock typ hälften me hem igen, så de får bli fyris park nån dag oxå. Bilbarnstolen, babysitter å lite annat blev sålt.
Va mest junk överallt, ja köpte en fårskinns-åkpåse för 60kr till Sune, å sen en spotlightlampa me getingar som va söt. Hittade en GRYM baseballjacka, av märket Shampoodle. Snygg som fan. 400kr bara, men ja fick bita mig i läppen å stå över. Kunde ju inte bara köpa en till mig när de fanns matchande till Sune, å de fanns de ju faktiskt inte pengar till. Vet inte vad som tagit åt mig, vidrigt, ja tänkte mig för å tog ett bra beslut, att låta bli å köpa, å de e ju fett jävla tråkigt. Ska sluta upp med det. Någon rik man som vill gifta sig så ja kan återgå till impuls-maria å sluta va tråkig?


MAD-ASS-SNYGG!!!!

Nu ska ja äta lite mat för första gången idag, bara käkat några små mackor, dock väldigt goda. Mammas hembakade grymma bröd, men nu e de dags för lasagna! Sen kommer Thomas hit å hänger, då blir Sune glad när han vaknar. Igår va han helt förtvivlad när Annie kom, vi va hos mamma å pappa å kolla fotbollen, så sa Annie typ hej sune, tyvärr kommer inte thomas, då blev han helt knäckt. Favvo-thomas helt enkelt!


Kommentarer
Postat av: Thomas

Sjukt bra gjort idag!! Bara växer och växer i mina ögon!! impad av du inte shoppa upp pengarna.

Maria de är inte din shopping som gör dig till den du är.. Det är Du&Sune som gör hela världen en bättre place. iaf Uppsala för min del.

Vi ses imorrn :)

Kram.

2009-10-12 @ 01:08:30
URL: http://myrr.webblogg.se/
Postat av: Anna-Karin

Men gumman då att det känns så över skorna! Då ska jag trösta dig med att du kan få köpa tillbaka dem ifall du vill när nästa kommer ;-) Du vet ju var de finns iaf och de kommer bli väl omhändertagna =)

2009-10-13 @ 01:01:44
URL: http://ankihagman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0